Complaint: MISKOOP

user-163454 on 25 February 2013 about Woonsquare in category Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een leer bankstel gekocht wat begin januari 2013 geleverd is.Het leer is tewijd het is 1 en al plooi.Bankstel kost 1750 euro.Aan de zijkant van de bank hebben andere bankstellen tegen aan gestaan.Is net kreukelleer.Na twee weken monteur geweest.Ik zou er nog wat van horen.Ik na twee weken bellen.Wordt er gezegd dat het bedrijf in China zit en ik moet wachten tot zij reageren.Nou zei die mevrouw het ligt eraan wanneer hun die brief in china bekijken.Alle weken bel ik,elke keer zeggen ze dat die mevrouw die er over gaat er niet is,of bezig is. Wij zijn rond de 70 jaar ,dus al veel bankstellen gehad,maar nog nooit zo een slechte service als bij hun.Begrijpen ze daar niet wat een stress je krijgt,dat je elke dag maar wacht op antwoord.L.kreuger

Desired solution:

Eerst zou ik tevreden zijn met een nieuwe bank.Maar hoe ik zo onbeschoft wordt behandeld en in de maling wordt genomen wil ik mijn geld terug.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Woonsquare about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Woonsquare

All complaints of