Complaint: Telefoon

Brammarga on 25 February 2013 about Makro in category Groothandels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Klacht.betreft makro in delft. over een samsung galaxy ace s5830 slv WAAR GARANTIE VAN 2JAAR OP ZIT,Betreft telf werkt niet goed meer batterij loopt opeens binnen 6 uur leeg Zonder dat er wat mee gedaan wordt.De telefoon is opgestuurd en na 14 dagen kon ik hem ophalen.Toen ik thuis was liep die al weer leeg.En ik kon weer terug naar Delft van uit Hoogmade.makro zegt dan leg aan de batterij die is aan vervanging toe.Maar ik had al een nieuwe batterij geprobeerd. en hij liep net zo hart leeg.moest maar even paar dagen aankijken volgens de medewerker roy die had wat verander aan de telf zie die wat apps uitgezet.volgens mij had dat er niks mee te maken .maar toch geprobeerd .Na een week weer terug blijf het zelfde probleem houden.Door een andere medewerker geholpen ,die niet zo vriendelijk was ,omdat we het een beetje zat werden om maar een beetje afgescheept te worden.dan moest die maar weer terug naar samsung denk ik.,Ze wisten de eerste instantie niet eens te vertellen wat er de eerst keer aan gedaan was.daar heb ik ze op gewezen.en die roy ging dat later navragen.je moest wat dingen uit zetten..wat eigenlijk niet eens aan had gestaan.De andere medewerker die ons de derde keer geholpen heeft T M in delft staat onder in de brief was erg onbeleeft en kort af liep eigenlijk zo weg na een kopie maken voor het opsturen. ik vroeg nog waneer ik wat zou horen .haar antwoord was zal wel het zelfde zijn als de vorige keer.en draaide ze gewoon weg van ons wij zijn zeer ontevreden over hoe wij zijn geholpen als je met een klacht komt.voor de tweede keer wordt je schijnbaar erg iritant gevonden,ook om dat we zijden dat we recht hebben op een deugelijk produkt.wat hersteld dient te worden,Zoniet wil ik graag me geld terug.waar op zij toen zij dat gaat niet gebeuren na een jaar krijg je geen nieuwe telfoon.ze bleek volgens mij zelf niet te weten hoe ze dit moest regelen ,en stuurde ons eigenlijk weer weg. 17-02-2013 weer opgestuurd naar reperatie Customer support teleplan.Voor de tweede keer !!!!!

Desired solution:

Me geld terug,of een nieuwe telefoon

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Makro about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Makro

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Makro

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Makro posted

Makro

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is in behandeling genomen door het Customer Service Center.
De klant wordt spoedig geïnformeerd over de verdere afhandeling.

Makro Customer Service Center

All complaints of