Complaint: KPN komt afspraken niet na.

user-163610 on 25 February 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Na een brief te hebben ontvangen van KPN voor contact op te nemen voor een afspraak met de monteur, werd met mij de afspraak gemaakt om op 15 februari de glasvezel aansluiting te maken. Ik heb het contract van mijn huidige provider opgezegd per 15 februari. Rond 6 februari heb ik contact opgenomen met KPN over een vraag over nummer behoud. Ze vertelden mij dat ik geen nummer behoud had aangevraagd, maar dit stond wel duidelijk op mijn contract dat ik met de vertegenwoordiger had ingevuld. Er bleek zelfs geen afspraak te staan op 15 februari. De medewerker hield gewoon glashard vol dat er geen afspraak stond op 15 februari en dat ik gewoon een nieuwe afspraak moest maken. Toen hebben wij Reggifiber ingeschakeld en deze mevrouw heeft veel voor ons gebeld en geregeld in 2 dagen tijd. Ze hadden bij haar wel aangegeven dat er een afspraak had gestaan op 15 februari, wat ze bij mij dus glashard ontkende. Ze had zelfs de aannemer te pakken kunnen krijgen, maar het lukte gewoon weg niet om op 15 februari aangesloten te worden. De eerstvolgende datum was pas 15 maart. Ik moest ziggo maar laten verlengen en voor de zekerheid iets langer pakken en die dubbele kosten zou ik dan wel vergoedt krijgen. Nu heb ik vandaag gebeld naar KPN glasvezel met de vraag waar de factuur dan heen moest en daar hebben ze gelijk even gekeken naar de afspraak van 15 maart, maar je zult het niet geloven maar er stond helemaal geen afspraak op 15 maart gepland. Ik word hier zo knap beroerd van. Ik heb nu 2 snipperdagen gepakt, aangezien ik die 1 maand van te voren moet regelen en er komt gewoon niemand. Je word ook niet gebeld hierover, daar moet je zelf maar achter zien te komen. Ik had een bevestigingsbrief moeten hebben hoor ik nu. Die heb ik inderdaad tot 2 keer toe niet gehad, alleen 2x een telefonische afspraak gemaakt en die geldt voor mij dus gewoon als afspraak.
Inmiddels 3 uur aan de telefoon gehangen vandaag om toch voor 30 maart aangesloten te worden, omdat dan Ziggo eruit gaat, en om nu alweer daar te verlengen, ze zien me al aankomen. Nu heb ik een factuur van Ziggo binnengekregen van 2 maanden betalen, alles dubbel gefactureerd, omdat als je wijzigingen aanbrengt je een maand extra betaalt. Geweldig, kan ik ook nog een fikse rekening betalen deze maand. Na drie uur aan de telefoon te hebben gehangen met verschillende medewerkers komen ze op 2 april aansluiten, ik kom dus 2 dagen zonder tv, internet en telefoon te zitten. Niemand kan mij vertellen wie mijn afspraak van 15 maart heeft verzet, en daar baal ik enorm van.
Ik ben nu inmiddels 2 dagen later en ben naar Reggifiber gegaan met mijn klacht. Ze hebben in de logboeken gekeken en inderdaad stond daar de afspraak van 15 maart gepland. Medewerker gebeld met de vraag als alles al in gereedheid was voor de monteur van KPN en dit werd bevestigd met een ja. Toen werd hij doorverbonden met de planning voor de afspraak en daar werd doodleuk verteld dat er op 2 april HELEMAAL GEEN afspraak gepland stond. Volgens de medewerkster was de eerstvolgende datum 9 april. Er werd verteld dat de buitenlijn nog niet klaar was. Daarop heeft de medewerker van Reggifiber de aannemer gebeld met de vraag hoe ver het stond. Alles was klaar werd verteld, het probleem lag bij KPN. Ze moesten kunnen aansluiten.
En zo ga ik dus verder, ik word belogen waar ik bij sta en ik ben er eigenlijk helemaal klaar mee. Wat een …bedrijf zeg.

Wordt vervolgd.
Mvgr. Miranda S.

Desired solution:

Dat ik alsnog op 15 maart wordt aangesloten zoals de afspraak was of anders in ieder geval voor 30 maart. En dat ik weet waarom iemand mijn afspraak zonder mijn medeweten verzet heeft.
Er komt geen nieuwe afspraak voor in de plaats, die heb ik zelf moeten maken. Ik moest maar blij zijn dat het op 2 april ging lukken anders werd het 9 april werd me verteld.
Weer een aantal dagen verder en na een telefoontje was 9 april ook weer niet bekend en nu wordt het dus 19 april. Wel een bevestigingsbrief van gehad trouwens, dat wil volgens hun zeggen dat het nu daadwerkelijk op 19 april gaat plaatsvinden. Ik hoop dat het dit keer waar is. In ieder geval mijn ziggo verlengd naar 30 april.
Wordt misschien vervolgd.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

All complaints of