Complaint: op 13-02-2013 een relax staop stoel gekocht na vier dagen was deze al kapot

user-163839 on 26 February 2013 about Woonsquare in category Winkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb direct gebeld naar het kantoor en werd door verwezen
naar klantenservice ik vertelde dat de stoel die ik had gekocht na 4 dagen al kapot was,ik vroeg wat er aan gedaan kon worden.
Er werd mij verteld dat ik op 26 Maart wel iemand thuis kreeg om de stoel te repareren.
Maar ik vertelde dat ik gehandicept ben en dat ik de stoel
niet kon missen aangezien mijn oude stoel door de firma mee
was genomen
Toen werd mij een andere datum door gegeven die was dan 12 Maart eerder kon niet.
Heb ik een stoel gekocht van zeshonderd euro moet ik tenslotte nog 3 weken wachten tot er iemand komt die dat wrak repareren wil.
Ik meen dat deze firma niet prettig met zijn klanten omgaat.
Vooral om dat ik deze stoel hard nodig heb.

p.vandruten.

Desired solution:

Dat deze firma mij een andere stoel levert
op korte termijn.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Woonsquare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Woonsquare about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Woonsquare to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Woonsquare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Woonsquare

Woonsquare

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Fauteuil wordt wordt in orde gemaakt door de Klantenservice afdeling

All complaints of