My complaint:
Ik heb op 16 februari 2013 een bank gekocht bij Woonsquare,personeel was erg vriendelijk en stonden meteen klaar om je bestelling op te nemen. Toen werd er aangegeven dat de prijs echt niet lager kon, omdat het echt de bodemprijs was en goedkoper gewoon niet mogelijk was. Echter een week later krijg ik een folder binnen van Woonsquare en zie ik tot mijn verbazing mijn bank in de aanbieding voor die zogenaamde bodemprijs en dan krijg je er nog een fiets bij ook (welke je evt. kan laten zitten voor 100 euro korting op je bank). Ik heb toen meteen contact opgenomen, omdat ik een week geleden die bank heb besteld en deze nu in de aanbieding staat. Er werd toen door de medewerker gezegd dat het pech hebben is.. Nou sorry ik vind dit echt te erg voor woorden dat de klanten zo ter woord worden gestaan.
Ik heb zoveel spijt van mijn aankoop, ook omdat ik zoveel negatieve reactie heb gelezen over Woonsquare. Als ze ook zo zijn met hun garantie, heb je die garantie echt tot de deur van de winkel. Ik vind het gewoon erg dat er glashard wordt gelogen dat het de goedkoopste prijs is en echt niet lager kan en amper een week later die bank goedkoper staat.
Als ik had geweten dat die bank in de aanbieding zou komen, had ik nog even gewacht met bestellen.
Hoe je geholpen wordt door de medewerkers vind ik helemaal schandalig. Ze zijn vriendelijk als je wat besteld, maar zodra je terugkomt en dus vraagt hoe het kan dat er wordt gezegd dat de prijs niet lager kan en amper een week later lager staat, proberen ze je met een smoes weg te sturen. Ze willen geen eens moeite doen om het op te lossen, maar zeggen meteen ja dat is jammer ”pech hebben”. Ik heb dit echt nog nooit meegemaakt.
Dit is mijn eerste aankoop bij Woonsquare en meteen de laatste aankoop daar.
Anderen zou ik ook adviseren om geen zaken te doen met Woonsquare.
Ze moeten zich schamen!
Desired solution:
Prijscompensatie of alsnog fiets bij mijn bestelling.