Complaint: Nog steeds niet opgelost ondanks toezegging – opzegging abonnement

user-164524 on 01 March 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Het is (weer of nog steeds) niet opgelost!!!!! Ik bel zojuist met klantenservice en die vertellen me weer dat ik op kan zeggen voor 2014! Wellicht kan ik het over een week nog is proberen?

@Daan, kan je me aub maandag nog even bellen, ook om samen de factuur door te lopen om de andere nog openstaande problemen te tackelen? Dank, Thomas

VORIGE KLACHT:
Het is niet te geloven, de service van KPN… Ik heb een data abonnement besteld voor mijn iPad. Na verkeerde levering (waar ik vervolgens moest bijbetalen) heb ik een tijd zonder sim gezeten en moest ik uiteindelijk via deze site een klacht deponeren om normaal geholpen te worden. Bij de activering ging het weer mis … Vervolgens, alles werkte, maar er werd een erg hoog bedrag afgeschreven. Ik heb geen factuur ontvangen en met een data only kan je niet inloggen op MijnKPN. Het is wel mogelijk om een factuur te ontvangen, maar daar zijn kosten aan verbonden (2,50 euro per maand). Nu vermoed ik dat mijn activatiekosten en overige kosten voor levering toch zijn doorberekend, ondanks de afspraken n.a.v. een klacht via deze site. Ik kan dat nog niet controleren, want ik heb de bestelde factuur nog steeds niet binnen (duurt ook al bijna een week). Nu, ik ben er volledig klaar mee en wil niks meer met dit bedrijf te maken hebben. Ik wil daarop mijn, ik herhaal 0 (=nul) maanden contract opzeggen. KPN beweert echter dat ik een jaarabonnement heb afgesloten en ook na het opsturen van het contract geven ze aan dat dit het risico is als je via een andere website een contract afsluit (Typhone in dit geval). Ronald de Jonge van de klantenservice KPN gaf dus botweg aan dat ondanks mijn ondertekende en opgestuurde contract, KPN toch zelf wel goed zou weten dat ik een jaarcontract heb afgesloten. Het is werkelijk waar een prestatie om in elke fase van een abonnement iets verkeerd te doen en naar mijn vermoeden rustig die kosten doorberekend aan mij, ondanks gemaakte afspraken.
Gewenste oplossing
KPN neemt zelf contact op om: – mijn factuur door te nemen en waar nodig aan te passen – de startdatum van mijn abonnement te wijzigingen naar de werkelijke activeringsdatum (1 maart i.p.v. 22 januari) – de teveel betaalde kosten direct terug te storten – mijn contract op te zeggen met de verplichte opzegtermijn – een excuses (wederom) voor het niet normaal kunnen uitvoeren van een stap in het abonnement proces

Desired solution:

Graag even bellen, ook voor controle van facturen e.d.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

All complaints of