My complaint:
Al voor het twaalfde jaar hebben we een boeking gemaakt voor een weekendje op het Heijderbosch. Samen met ouders, broer en zus en alle kinderen zijn we intussen met 16 personen. Nog nooit is er 1 onvertogen woord gevallen, nog nooit zijn we op welke manier dan ook in gebreke gebleven en natuurlijk gaan we voor de zoveelste keer naar Centerparcs!
Op 6 februari geboekt, op woensdag 27 februari kregen we van een arts (Radboud ziekenhuis)te horen dat onze zoon (11 jaar) wegens een tweede oor-operatie logischerwijze niet mocht zwemmen !!! Daar dit voor hem voor het tweede achtereenvolgende jaar zo zou zijn dat hij tijdens het weekendje Centerparcs alle neefjes en nichtjes het water in zou zien gaan vanaf de kant, met tranen in zijn ogen, klom ik op donderdag ochtend 28 februari meteen in de telefoon en vroeg aan de medewerkers van het hoofdkantoor of er een mogelijkheid zou zijn de datum waarvoor we de boeking hadden gemaakt (vrijdag 22 maart as)eventueel te verplaatsten. Verschillende mensen aan de telefoon gekregen, “geen probleem … natuurlijk gaan we u helpen … mits dezelfde kosten geen wijziging-kosten … naar welke datum wilt u het weekend verplaatsen?”.
Graag wilde ik in overleg met mijn familieleden om zodoende een juiste datum te kunnen prikken … “natuurlijk … geen enkel probleem” en vandaag, vrijdag 1 maart, heb ik meteen weer de telefoon gepakt.
Nu blijkt dat er geen enkel begrip (meer) bestaat, dat er vastgehouden wordt aan “dat kun je toch in onze algemene voorwaarden lezen” “binnen 4 weken geen annulering mogelijk”, reden onbelangrijk!!
Ik had verwacht en gehoopt dat een zichzelf respecterend bedrijf, wat plezier, gelukkige mensen, enthousiasme, aandacht, ontspanning en “paradijs” hoog in het vaandel heeft staan, begrip zou kunnen opbrengen voor de ontstane situatie?!?! We zouden “Friends” zijn van Centerparcs … nou ik dacht dat vrienden echt anders met elkaar om zouden gaan!!!
Desired solution:
Kosteloze verplaatsing van de gedane boeking naar een ander weekend!
Mijn mening hieronder aangegeven is gebaseerd op alle contacten die voor vandaag hebben plaatsgevonden. Deze is na vandaag tot een nulpunt gereduceerd!