Complaint: ik weet het niet meer

user-164684 on 01 March 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

heb reeds 9 dgn geen internet telfoon en tv.
heb reeds een keer of 10 met kpn gebeld.Heb zelfs een mail gehad van Femke Kothuis directeur klantcontact met adviezen over hoe te installeren. MAAR HET IS KAPOT EN NIEMAND DOET IETS OF KAN IETS DOEN. Echt hopeloos ik heb denk ik al voor €100 mobiel gebeld. Het is werkelijk niet te geloven.
De storingsdienst kan niets aansturen. Monteurs komen hun afspraken niet na. WERKELIJK NIET TE GELOVEN

Desired solution:

Simpel een monteur met kennis van zaken die even langskomt en de boel aan de gang helpt. Mogelijk alleen een nieuwe modem.
Ik wil hem zelf gaan ophalen als het moet maar ze weten niet waar ik er een kan halen, en ze mogen er geen opsturen.
Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt.
De hele organisatie van klachtenafhandeling moet op de schop.
Ook voor de telefonische medewerkers lijkt het mij frustrerend omdat ze werkelijk niets kunnen doen om je vooruit te helpen. tot op heden geen bericht van KPN

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

All complaints of