Complaint: Opzegging.

user-164811 on 02 March 2013 about Fit 4 Free in category Sportclub/-school

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb in november 2012 een opzegbrief gestuurd naar het hoofdkantoor van fit 4 free. Hierop kreeg ik geen reactie maar het filiaal in mijn buurt vertelde me dat ze achterliepen. Volgens hen was dit geen probleem en zij verzekerden mij ervan dat de teveel afgeschreven bedragen teruggestort zouden worden. Na nog een tijdje gewacht te hebben ben ik weer terug gegaan naar dit filiaal. Weer werd mij verteld dat ik mij geen zorgen hoef te maken alles werd namelijk teruggestort. Ik heb toen dus ook netjes mijn pasje ingeleverd en heb hier een bewijs van gekregen. Omdat er toch steeds bedragen werden afgeschreven heb ik opnieuw een aangetekende brief verstuurd naar het hoofdkantoor. Hierop kreeg ik binnen twee weken antwoord (Ze lopen dus helemaal niet achter!) dat mijn abbonnement per 17 maart stopgezet wordt. Dit is belachelijk gezien ik in november opgezegd heb en mij een aantal keer is beloofd dat ik het geld terug krijg.

Desired solution:

Omdat er een maand opzegtermijn geld zou ik tot december 2012 hebben moeten betalen. Ik zou dus graag de vanaf toen teveel afgeschreven bedragen teruggestort zien.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Fit 4 Free

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Fit 4 Free to pickup complaint

All complaints of