Complaint: Geen goede oplossing op mijn probleem

user-164906 on 03 March 2013 about Sony Ericsson in category Electronica - GSM

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Sedert drie maanden kan ik met mijn X8 niet meer sms’en. Wel kan ik nog steeds berichten ontvangen. Het probleem ligt niet bij de provider want met mijn simkaart kan ik nog steeds sms’en versturen. Een andere simkaart heb ik ook al geprobeerd maar zonder resultaat.

Ondertussen is mijn gsm hiervoor 2x naar de reparateur geweest. Na de tweede keer kreeg ik een ander toestel. Hierbij heb ik echter nog steeds hetzelfde probleem.

Na vele mails en chatgesprekken hebben ze me voorgesteld om een SWAP-procedure op te starten. Het enige resultaat dat dit zou opleveren was een nieuwe X8 – die waarschijnlijk niet zou werken.

Nog even terzijde: de gsm valt nog binnen garantie.

Desired solution:

Een mogelijke oplossing voor mij zou zijn dat ik mijn X8 inlever en een bepaald bedrag opleg voor een nieuwe gsm van Sony.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Sony Ericsson

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Sony Ericsson to pickup complaint

All complaints of