My complaint:
in 2008 was is 2 maanden bij NL energie omdat zij mij een goedkoper product verkochten wat niet zo bleek te zijn. Daarop ontving ik in februari 2009 een eindafrekening welke niet kloppend zou zijn, hierover gebeld en men gaf aan dat dit klopte, waarop de rekening naar de incasso is gegaan.
daarop een brief met klachten naar NL energie met de mededeling dat de factuur niet klopte en al was voldaan, daarop een brief met excuus en een nulsaldo, in 2010 wederom een brief van incasso, waarop wederom een brief met aantoonbare bewijzen naar de klantenservice van NL en een bemiddeling van nuon, daarop een corectie rekening, daarna een jaar niets, maar in 2012 wederom een brief van incasso, daarop wederom contact met bewijzen naar NL energie en bemiddeling van noon, daarop nu wederom een brief met laaste kans tot betalen???!!!!!! hoeveel moet ik nog bewijzen???!!!
en wanneer wordt mij naam gezuiverd???!! moet ik echt naar een krant met bewijzen of naar een tvprogramma….
Desired solution:
contact met nuon dat de jaarrekening idd voldaan is, bewijzen zijn niet meer nodig, allemaal meerdere malen in bezit!!
mijn naam gezuiverd en een excuus, wellicht een tegemoetkoming voor alle irritaties. Onterechte incassokosten gecorrigeerd...