Complaint: Blokkade

user-165367 on 05 March 2013 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik wil mijn beklag doen over de werkwijze simyo. ik heb diverse malen een verklaring gevraagd voor de extreem hoge rekening. ik betaal altijd rond de 30 euro en in een keer in de tachtig. ik heb hier diverse malen een emailvraag over gesteld en nooit een antwoord gekregen. Tot mijn verbazing zijn ze wel in staat om de rekening naar een incassobureau te sturen. dit is wel een beetje vreemd. ik had gedacht omdat ze geen antwoord terugsturen dat ze het te druk hebben maar toch niet te druk om een rekening naar een incassobureau te sturen en de telefoon te blokkeren. ik wil een een excuus voor de blokkering en de verzending naar het incasssobureau. tevens wil ik alsnog uitleg waarom de rekening zo hoog is. is de verklaring plausibel dan ga ik de 86 euro betalen

Desired solution:

ik wil een een excuus voor de blokkering en de verzending naar het incasssobureau. tevens wil ik alsnog uitleg waarom de rekening zo hoog is. is de verklaring plausibel dan ga ik de 86 euro betalen

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Simyo

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Simyo about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Simyo to pickup complaint

All complaints of