Complaint: onterecht afgesloten worden

user-1090 on 30 September 2009 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn telefoon is zonder waarschuwing vooraf afgesloten sinds 29-9-2009. Opeens kan ik niet meer bellen. Als er naar mijn nr gebeld wordt, krijg je iemand anders aan de lijn. (Die heeft sinds 3 jaar het huidige nr, een ander nummer dan ik , wel in dezelfde stad.
Op 15-9-2009 heb ik mijn telefoonrekening betaald, via automatische incasso.
Op 29-9-2009 om 17.30 uur heb ik met deze klacht bij de buren gebeld naar 0900-0244 storingen en financien. Er werd bij storingen gezegd dat ik afgesloten ben vanwege betalingsachterstand. Moest doorverbonden met financien. Op de fin.afd. bleek dat ik gewoon op tijd betaald heb.
Mij werd gezegd dat de melding betalingsachterstand uit het systeem gehaald moet worden. Dat kon niet na 17 uur. Nu, volgende dag om 11.50 uur zit ik nog steeds zonder telefoon.
Ditzelfde is me een tijd geleden ook al overkomen. In mijn omgeving hoor ik dat anderen dit ook meemaakten. Zodanig dat je zelf op stap moet met papieren om de zaken recht te zetten/ opnieuw over je telefoon te beschikken. Dit is toch belachelijk, niet van deze tijd.

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klacht is niet actief, word afgehandeld als opgelost.

All complaints of