Complaint: Betaalrekening uit het niets geblokkeerd

user-165500 on 05 March 2013 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn betaalrekening is uit het niets geblokkeerd, nadat ik een verhoging van mijn pinlimiet had aangevraagd. Inmiddels heb ik meerdere keren contact gehad met de klantenservice. Die konden mij niet helpen en zouden het doorgeven aan de veiligheidsdienst, aangezien zij degene waren die de blokkade er op hadden gezet. Ik zou dan worden teruggebeld. Dit is nu 2 weken geleden en ik ben nog steeds niet gebeld.

Desired solution:

Per direct de opheffing van de blokkade op mijn rekening, zodat mijn rekeningen betaald kunnen worden en ik weer mijn boodschappen zelf kan betalen.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to SNS Bank about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

Message from SNS Bank

11 years ago - Hallo Sam85, We kunnen ons voorstellen dat het vervelend is dat je betaalrekening is geblokkeerd. We zien dat je klacht al in behandeling is bij klachtenmanagement. Zij zullen je spoedig een reactie geven. We hopen dat je snel weer kunt beschikken over je rekening. Met vriendelijke groet, Tibor SNS Bank Webcare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that SNS Bank posted

SNS Bank

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Hallo Sam85,

We kunnen ons voorstellen dat het vervelend is dat je betaalrekening is geblokkeerd. We zien dat je klacht al in behandeling is bij klachtenmanagement. Zij zullen je spoedig een reactie geven. We hopen dat je snel weer kunt beschikken over je rekening.

Met vriendelijke groet,

Tibor
SNS Bank Webcare

All complaints of