Complaint: Aansluiting ?????

user-165836 on 07 March 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 3 februari 2013 aan gegeven wil klant worden, Alles in Een pakket besteld. 5 februari brief ontvangen van KPN gedateerd 4 Feb, komt in orde, aansluiting per 26 februari . 26 februari, “wij weten van niets, u bent niet bekend”, maar we zullen alsnog dit in orde maken per 28 februari. Nou ja, okay dan maar. 28 februari, nee, u bent inderdaad niet aangesloten maar komt op 6 maart. 7 maart, geen aansluiting, uw lijn in het verzorging’s tehuis bestaat niet (bestaat al sinds 1980), wij weten nergens van, na controle oh, ik zie het al, u bent geannuleerd ……. Bij wij dan en waarom en hoezo, tja, dat weet ik niet …….. Maar we zullen het zo spoedig mogelijk in orde maken, we maken er spoed van, zeg in drie weken dan maar?, vlugger toch dan de normale 6 tot 8 weken !! Jongens jongens, waar zijn jullie mee bezig.
Diep triest want mijn moeder is 94, aan het eind van haar leven en niet gezond, is er erg slecht aan toe en kan ieder moment over zijn. Geen contact mogelijk met haar zoon in Canada, klein kinderen in Mexico en Canada. En KPN ? Ach, waar zeurt u over, het kan immers toch wel eens een keertje fout gaan ……….. Schaam je schaam je over een organisatie die zo slecht in elkaar zit en waar je niet verder komt dan de eerste lijn call center medewerkers. Tja, de managers moeten ten aller kosten bespaart blijven toch, want slecht nieuws betekent bonus gevaar.

Desired solution:

Onmiddellijke oplossing en aansluiting zodat mijn moeder contact kan krijgen met haar zoon en klein kinderen in Canada voordat ze overlijd.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

All complaints of