Complaint: Graag contact! N.a.v. Eerdere klacht afspraken gemaakt, niet nagekomen…

user-155491 on 08 March 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Volgend op mijn twee eerdere klachten en een nieuwe melding op klacht.nl zou ik graag nogmaals contact hebben met Daan van de KPN klantenservice. We hebben contact gehad over contractduur, maar deze lijkt niet aangepast te zijn. Additioneel worden er kosten gefactureerd voor activering en simkaarten die niet doorberekend zouden worden.

Desired solution:

Graag contact op rekening door te lopen en kosten te crediteren danwel terug te boeken. Daarnaast wil ik graag bevestiging van mijn aangepaste contractduur zodat dit doorgevoerd kan worden bij de klantenservice.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to KPN Internet to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that KPN Internet posted

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste Bottle,

U kunt Daan bereiken via de volgende kanalen:

www.twitter.com/kpnwebcare
www.facebook.com/kpn
www.klacht.nl en dan kiest u voor KPN Mobiel

Ik vertrouw erop u van dienst te zijn met deze informatie.

Met vriendelijke groet,

Ivette
KPN Webcare Specialist

All complaints of