My complaint:
Afgelopen dinsdag was niemend op mijn huis dus wanner kom ik terug, ik heb een kaart van Select vracht gekregen dat ze op volgend dag wel zou terug komen om mijn pakje verzorgen, toevallig mijn vriend was volgend dag in thuis en niemand kwam, nog geen kaartje.
Gisteren heb ik naar Select vracht gebeld en ze zagen uw pakkete was verzorgd, ik zag niet waar, en ze zagen bell naar Douglas dus ik heb geedaan en mijn klacht ingediend
Vandaag zag ik mijn e-mails en het was een e-mail van Douglas dat mijn pakje was verzorgd op nummer 10 ik vermoed dezeld straat dat ik woon, 119 ??? wat is dat, en geen kaart van select vracht uw pakeet was in nummer 10, ik zag de tekening van de persoon maar geen naam, het is niet duidelijk het is een groot teluergesteld de eerste en laste keer dat ik via internet maak een bestelling
Desired solution:
Ik heb gekozen via post de pakket zorgen niet via select vracht, ik will dat Douglas terug de geld van mijn bestelling 59,95 euro stort. en Douglas moet niet meer werken met Select vracht, slecht verzorgd