My complaint:
In november een bankstel besteld, wordt 2de week van januari afgeleverd, maar is de verkeerde kleur. Bankstel wordt retour meegenomen en een week later wordt ik gebeld over het verloop. De order wordt opnieuw geplaatst, wat een spoedorder zou worden omdat het een fout van de fabrikant betreft. Ondanks dat duurt het toch nog 8 weken (wat m.i. even lang is als een reguliere order). Daarbovenop komt een vertraging van de fabrikant van 5 weken. Vorige week was dat ‘binnen nu en 3 weken’. Zojuist gebeld en nu is het ‘binnen nu en 4 weken’. Dus dat is nu al 5 weken bovenop de 8 weken voor de ‘spoedorder’, maar vanaf besteldatum dus al zo’n 20 weken tot nu toe… +4 want ik heb die bank nog niet, is het alles bij elkaar al snel een half jaar. Enige compensatie is 90 euro voor de bezorgkosten geweest, ik kreeg de keus tussen een leenbank en 90 euro korting (die keus is snel gemaakt als je geen smetvrees wilt).
Desired solution:
Bank binnen 1 week leveren en nog een korting (of ipad waar ze mee stunten) voor de geleden schade en telefoonkosten.