My complaint:
In 2009 (!) heb ik mijn pakket (tv en internet) opgezegd. Ik bleek ook, bij dat pakket, een gratis mailaccount te hebben gekregen. Niemand heeft mij verteld dat ik dat apart van het pakket moest opzeggen. Dit liep dus door, nadat ik mijn pakket had opgezegd. jaren later bedacht KPN dat klantenm voortaan moesten betalen voor de gratis maildiensten. Tot mijn verbazing werd er maandelijks een bedrag afgeschreven. Meerdere malen heb ik tevergeefs getracht dit stop te zetten. In oktober 2012 leek alles te worden geregeld door medewerker Toine Tomassen 9referentienummer 3333825). Hij vertelde me dat de account opgezegd werd en vroeg mijn huidige mailadres zodat hij de eindnota kon opsturen naar mijn huidige adres (ik woon niet meer waar ik in 2009 nog wel woonde, maar daar zou de papieren eindnota wel naartoe gestuurd worden). Wanneer ik de nota ontving zou ik daarmee de kosten kunnen terugvragen volgens de medewerker. Ik heb nooit een eindnota gekregen. Wel ontving ik op 8/3/13 tot mijn verbazing wéér een nota!
Ik vind dit werkelijk schandalig. Ik wil de maildienst opzeggen, maar dit blijkt onmogelijk. Ik heb nooit gekozen voor deze betaalde diensten. Ik heb mijn pakket al 4 jaar geleden opgezegd.
Bellen met KPN is lastig: men zegt dat er geen informatie over mij bekend is. Vreemd, want Toine Tomassen kon mijn gegevens wél vinden.
Desired solution:
Ik wil dat de mailaccount per direct wordt opgezegd. De abonnemenstkosten wil ik retour.