Complaint: Geannulleerd

user-166333 on 11 March 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik en een vriend wilde op vakantie en zijn prijzen gaan vergelijken op sites. U kent het wel zo goedkoop mogelijk naar dat eene hotel dat je hebt gezien. We kwamen op lastminute.nl en drukte toen op een reissom van een hotel in egypte. We moesten eerst wat gegevens in vullen wilde we verder gaan. Dus dit hebben we gedaan op een aantal dingen na hebben we het sirieus aangepakt.

Er werd gevraagt wilt u annulering en verzekering erbij. Wij vingten dit aan en gingen naar de volgende pagina. Toen bleken we gelijk geboekt te hebben….. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Mag ik dan niet eerst het totaal bedrag zien voordat is besluit om te boeken?
Ik besloot verder te zoeken en de volgende dag te bellen dat dit niet de bedoeling was. Ik kwam op arke.nl en heb netjes alles i gevuld en wilde toen boeken hetzelfde hotel als lastminute.nl maar dan goedkoper. Dit deed ik toen betaalde gelijk de rekening en ja hoor hoe is het mogelijk. Hebben we een boeking voor 9 maart terwijl het 9 februari moest zijn. Baaluhhh want we hadden ook al betaald.

Volgende dag gelijk gebeld en aangezien lastminute ook van arke was hebben we besloten om alles te cancellen want we waren er helemaal klaar mee! Mevrouw aan de te zei ook dat het systeems soms van 9 februari 9 maart maakt omdat het hotel dan dicht is vanwege onderhoud.

Ik nog gevraagt of alles okey was nu en mevrouw bevestigde dat alles gecanceld was. Ze bood ons zelf nog andere opties aan heb haar verteld dat als ik toch nog iets vond wel zou bellen of boeken. Heb haar gevraagt wanneer ik het overgemaakte geld kon terug verwachten en zij zou zorgen dat het zo snel mogelijk zou worden terug gestort.

Ik en mijn vriend waarmee ik op vakantie ging hadden ondertussen bij een andere touroprator wel een hele leuke reis geboekt. Maar 3 dagen voodat we deze reis gingen uitvoeren vond ik in mijn spam map aanmaningen van een reis die ik moest betalen van lastminute.nl

Wij bellen gemeld dat we niets wisten van deze reis en kwamen er later achter dat het de reis was die we hadden geannuleerd althans dat werd ons verteld dat hij was geannuleerd. Want dit hadden we toch kort gesloten met die mevrouw aan de lijn bij arke.
Hoe meer we uitleg gaven over ons probleem hoe onvriendelijker het personeel werd en we werden van debiteuren naar de klantenservice gestuurd. Dit is wel 7 x gebeurd in 1 dag en na de vraag wie ons dan wel kon helpen werd gezegt niemand u moet maar een briefje sturen!

Nu bleek ons overgeboekte geld ook al voor die reis te zijn gebruikt zonder goedkeuring of melding hiervan. Ik had die week uberhaupt nog gebeld om te kijken of het geld overgeboekt zou zijn voordat ik op vakantie zou gaan. Er werd toen gezegt dat ik het vandaag of morgen kon verwachten. De volgende dag had ik nog niks ontvangen en toen weer gebeld. Toen bleek het geld al 4 dagen geleden te zijn stopgezet omdat ze dat geld voor de lastminute boekinge hadden gebruikt.

Zoveel fouten voor zo’n bedrijf is schandalig!!!!!!!! U moet u schamen!

Nu zijn we 11 maart en ja hoor ik krijg nu nog even een aannaming van de annuleringskosten terwijl we daar over gebeld hadden en verteld werd dat dat een fout was en dat we die brief maar moesten negeren.

Desired solution:

Ik wil gewoon het gehele bedrag van de reissom terug en niet de 168 euro die we hebben mogen ontvangen. Dit zijn zoveel fouten die jullie hebben gemaakt! En nog geen sorry of excuses of maar enigzins een goede vergoeding mogen krijgen!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Arke to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 27 juni 2013 telefonisch contact gehad met de klant. Met vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of