My complaint:
IK HOOP DAT IK NU WEL ANTWOORD EN VERGOEDING KRIJG.
Mijn dochter van 13 wordt door bekende in Ede op de bus gezet. Familie is ingelicht, dat ze zo en zo laat aan komt, zodat er iemand bij de halte in Otterlo staat. De bus komt 40 minuten te laat, omdat hij behoorlijk van zijn route is afgeweken om te gaan tanken. Ze heeft geprobeerd te bellen,smsén, wats’appen, maar er was geen verbinding mogelijk vanuit de bus. Het stoort mij heel erg, dat een chauffeur s’avonds om 19.50 met mijn dochter van 13 gaat tanken en 40 minuten te laat op bestemming komt.Weet je hoe ongerust wij zijn geweest?? Daarnaast heeft mijn andere dochter al vaak voor niets bij de halte gestaan, omdat de bus niet komt,doorrijdt, of dat haar aansluiting voor neus wegrijdt, terwijl zij zwaaiend al naast de bus staat. Deze drie dingen zijn niet 1x gebeurd, maar heel regelmatig. slechte ervaringen. Ik hoop nu wel wat te horen.
Desired solution:
, GELD busrit terug met financiele vergoeding. zie eerste klacht over dit.