Complaint: Misleiding en obeschoft

user-166804 on 13 March 2013 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik wilde een huisje boeken bij centerparcs. Speciaal hiervoor had ik bij ING rentepunten een kortingsbon gekocht voor een midweek. Tijdens het online boeken werd duidelijk dat ik helaas telefonisch moest boeken omdat ik een kortingsbon had. telefonisch werd ik zeer slecht te woord gestaan door een van de medewerkers. Na een half uur eindelijk geboekt dacht ik. Enkel de bon moest nog worden nagekeken op geldigheid. Blijkt dat de bon niet geldig is in de periode dat ik wil gaan. Meld mij dit dan voordat ik die bon aanschaf of minstens tijdens de boeking. Maar het ergste is dat ik zeer onkundig en onbeschoft te woord wordt gestaan door de medewerkster en dat ze niet proberen mij te helpen met een oplossing. Ze wil me niet eens een email sturen en ik mag absoluut niet met iemand anders praten die het wel snapt. Dan maar geannuleerd. NOOIT MEER CENTERPARCS

Desired solution:

lesje klantvriendelijkheid voor CenterParcs medewerkers en een klantenservice die mij helpt ipv onbeschoft behandeld.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to CenterParcs about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Gast per mail een antwoord gestuurd.

All complaints of