Complaint: Aflevering niet volgens afspraak

user-166891 on 13 March 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vind kaartje van Selektvracht dat ze 12-03-2013 om 12.05 niemand thuis troffen. Vreemd, want ben de heledag thuis geweest.
Via www.selektvracht.nl de 2e. afleverpoging veranderd van 14.00 – 18.00 naar 18.00 – 21.00 uur.
Om 18.15 gechecked op www.selektvracht en daar stond dat bezorgen onderweg was.

Om 18.30 werd er aan de deur gebeld en bleek het pakketje om 17.20 al afgeleverd te zijn bij de buren. Ook geen kaartje in de bus gedaan dat het op een ander adres afgeleverd was.
Selektvracht/bezorger houdt zich niet aan de afspraak.

Desired solution:

Dat Selektvracht/bezorger zich aan de aflevertijd houden die opgegeven wordt en op zijn minst een berichtje achterlaat als het bij de buren afgeleverd is.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben naast aangeboden excuses, de ontvanger geïnformeerd over hoe wij de klacht verder intern gaan oppakken om herhaling te voorkomen.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of