My complaint:
In December ben ik met 3 vrienden naar James Bond geweest. Alle vier hebben we een grote beker zoete popcorn genomen, maar die wemelde van het zout. We hadden gezien dat er net een nieuwe zak geleegd was in de bak dus dit moet een productiefout zijn geweest. De mensen die voor ons waren hebben ook gelijk de popcorn terug gegeven en kregen een nieuwe beker. Wij realiseerden ons toen niet dat er met onze popcorn misschien ook iets mis was.
We hebben allemaal onze popcorn niet opgegeten en wilden na de film ons geld terug vragen. Helaas ging dat niet omdat de kassa’s al afgesloten waren. We hebben dus afgesproken met de medewerkster dat we via de site contact op zouden nemen met de klantenservice en zo ons geld terug zouden vragen.
Inmiddels heb ik al 3 keer gemaild naar de klantenservice, maar krijg ik totaal geen reactie terug. niet eens een bericht dat ze er mee bezig zijn.
Ik vind dit echt verschrikkelijk slechte klantenservice en het getuigd van een groot gebrek aan respect voor je klanten. Overigens waren wij in Pathe Delft
Desired solution:
Geld terug of compensatie op een andere manier voor de 4 grote bekers popcorn