Complaint: Selektvracht houdt niet aan bezorgtijd

user-167143 on 14 March 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Na 2 keer een pakketje niet af te hebben kunnen leveren zou de bezorger vandaag tussen 6en 9 nog een keer langs komen. Nu heb ik van 6 tot half 8 bijns continu voor het raam ggestaan, maar geen auto of bezorger gezien. Loop ik net naar de voordeur ligt er een nieuw briefje dat de bezorger weer terugkomt. De deurbel is niet gegaan en ik heb helemaal niemand gezien. Volgens mij is de bezorger op een ander tijdstip geweest of heeft hij het briefje door de bus gedaan en is gelijk weer gegaan. Erg slechte service.

Desired solution:

Pakketje na werktijd op afgesproken tijd aanbieden.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben naast aangeboden excuses, de ontvanger geïnformeerd over hoe wij de klacht verder intern gaan oppakken om herhaling te voorkomen.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of