Complaint: iraanse paspoort zonder visum naar Dubai

user-167173 on 14 March 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

onze klacht: wij hebben geboekt voor de periode 2-12 t/m 10-12. Uit de informatie die wij gehad hebben van de reisbureau medewerkster (stagaire)hoefde mn partner met een iraanse paspoort geen visum naar Dubai. De stagaire heeft ons verteld dat we in Dubai Luchthaven een visum konden kopen. Ik heb haar dit 2 x aan toe gevraagd of dit wel zeker is!! Toen wij daar arriveerde mocht hij niet Dubai in, maar wachten totdat hij een goedkeuring kreeg voor een visum. En dit duurde wel 5 dagen en mn partner moest in de luchthaven blijven deze tijd. Ik ben toen naar het hotel gegaan om daar te wachten totdat hij het land binnen mocht komen. Er zou ook een bus klaar staan om ons naar het hotel te brengen en op te halen zelfs dit is niet gebeurd…….. Hier was mn partner ongeveer 700 kwijt aan visum en het verblijf in het luchthaven. Dit heb ik bekend gemaakt bij hun maar werd niks aan gedaan. En bij het boeken werd ook gemeld gratis wifi ook deze informatie was niet juist!!!!!! Mijn vraag is hoe kan men zomaar reizen boeken als de reis-documenten niet kloppen of niet compleet zijn. Dat is dus snel geld verdienen * gevolg nare vakantie + ziek + verloren geld.

Desired solution:

geen dit vind ik belachelijke en wat zeggen ze \\\" Ja je had dit zelf in de gaten moeten houden\\\"

dat de reisburo met een schade bedrag moeten komen en niet alleen tickets verkopen

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Arke to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 24 juni 2013 een schriftelijke reactie naar de klant gestuurd. Met vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of