Complaint: eindafrekening te laat opgemaakt en daardoor te laat met terugbetalen

Malefijt47 on 17 March 2013 about Atoomstroom in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 1/1/2013 ben ik overgestapt naar een andere energieleverancier. Op 1 januari 2013 kon Atoomstroom via de leverancierlijn zien wat mijn eindstand was. Er vanuit gaande dat Atoomstroom de eindrekening zou opmaken, heb ik gewacht.Ik krijg ongeveer 300,= terug. Na 8 weken wachten gebeld, bleek dat men er niets aan gedaan had en moest maar weer 8 weken wachten. Volgens de richtlijnen van de NMA moet de eindafrekening binnen 6 weken opgemaakt zijn. Ook op klachten hierover is men zeer nonchalant en reageert men nauwelijks.

Desired solution:

Zo snel mogelijk betalen en voor een compensatie voor het feit dat men te laat is met de eindafrekening.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Atoomstroom about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Atoomstroom

Message from Atoomstroom

11 years ago - Beste de heer Waal Malefijt, Allereerst onze oprechte excuses voor de vertraging in het aanleveren van uw nota, en de uitbetaling die u nog in ontvangst moet nemen. Op 14 maart heeft u van ons een e-mail gehad met een verdere toelichting over de vervolgstappen. Het verwerken van uw nota heeft nu de hoogste prioriteit binnen onze financiële afdeling. Zoals bevestigd aan u zullen wij contact opnemen zodra er meer informatie beschikbaar is, of wanneer de nota is verwerkt en verstuurd. Met vriendelijke groet, Atoomstroom Webcare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Atoomstroom

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Atoomstroom posted

Atoomstroom

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste heer de Waal Malefijt,

Als het goed is heeft u inmiddels uw afrekening ontvangen per e-mail. De financiële afdeling heeft deze vandaag met spoed opgemaakt. In de bijlage treft u een PDF document met uw nota.

Graag bieden wij nogmaals onze excuses aan voor de vertraging in het aanleveren van dit document. Mocht u vragen hebben aangaande deze nota dan kunt u onze klantenservice bellen.

Met vriendelijke groet,

Atoomstroom Webcare

All complaints of