11 years ago - Internet Skybites [180300070]
Geachte heer Timmerman,
Wij hebben uw melding op KLACHT.nl, evenals uw rechtstreekse reacties naar onze klantenservice, in goede orde ontvangen.
Uiteraard vinden wij het erg vervelend indien u problemen ondervond met het netwerk. Zoals in eerdere e-mailcorrespondentie vermeld, is onze supportafdeling er om u tijdens uw verblijf te helpen met eventuele hinder. Zij zijn tijdens openingstijden te bereiken op telefoonnummer 0900-SKYBITES (0900-7592483) en zij hadden u graag geholpen bij het zoeken naar een oplossing.
Daarnaast is het zo dat u alvorens de aanschaf van een voucher, te allen tijde de mogelijkheid heeft het netwerk te testen. Onze website, www.skybites.nl en de website van het park zijn gratis toegankelijk en bieden u de mogelijkheid te controleren of het netwerk functioneert en aan uw wensen voldoet. Dit staat vermeld in onze folder en op onze website.
Bij inloggen wordt er akkoord gegaan met de voorwaarden en de werking van het netwerk zoals het is. Skybites kan helaas geen support leveren op signaal- en snelheidsproblemen. De aanschaf en het gebruik van de voucher is geheel op eigen risico.
Dit neemt natuurlijk niet weg dat wij een en ander erg vervelend vinden en willen u graag bedanken voor het opstellen van uw rechtstreekse e-mails, evenals uw melding op KLACHT.nl, en het doorgeven van uw bevindingen.
Naar aanleiding van uw verzoek tot restitutie kunnen wij u informeren graag de inloggegevens van de voucher te ontvangen, zodat wij uw verzoek in behandeling kunnen nemen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen/opmerkingen hebben, kunt u schriftelijk contact met ons opnemen.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice
LET OP: Het kenmerk van dit bericht bevat een incidentnummer. Het is belangrijk dat u dit kenmerk niet verandert. U kunt ook vanaf een e-mailadres contact met ons opnemen. Vermeld dan het onderwerp van dit bericht.