Complaint: Samenwonen, In mijn vriendin haar huis

user-167845 on 18 March 2013 about EnergieDirect in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik ben gaan samenwonen met mijn vriendin, Nu wilde ik op de achtergebleven huurders het contract netjes over laten zetten.

Wat bij naar mijn idee normaal is bij de meeste energie leveraciers!

Na een e-mail, en een telefoontje konden ze mij vertellen dat het elektra niet op iemand anders naam gezet kan worden. En ik gewoon mijn 100 euro boete moet betalen vanwege het eerder opzeggen van het contract!!

Ben ik zo netjes om de nieuwe verantwoordelijke in het huis mijn contract over te willen laten nemen.. Is energie zo aso en achterbaks om lekker andere regels aan te houden als de echte leveranciers!

Desired solution:

Contract opzeggen zonder kosten, wil nooit meer wat te maken hebben met die dievenbende.

Maar als ze regels aanpassen voor de komende klanten, zou ik ook blij zijn als ze netjes het contract van naam over kunnen zetten op het zelfde adres.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to EnergieDirect about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by EnergieDirect

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by EnergieDirect

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that EnergieDirect posted

EnergieDirect

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste klant,

Naar aanleiding van het telefonisch contact van vandaag bericht ik je het volgende.

Je wilt graag een Aan- en afmeldformulier ontvangen om het contract op de nieuwe bewoner over te laten zetten. Hiervoor heb ik gegevens genoteerd en doorgezet naar de betreffende afdeling. Zij zullen je het betreffende formulier toesturen.

In overleg met jou heb ik de klacht op opgelost gezet.

Groetjes,
Ralf

All complaints of