Complaint: Vlucht gedowngrade

user-167942 on 18 March 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wij maken nu voor de derde keer mee dat onze vlucht bij Ark (met Arkefly) wordt gedowngrade. Er staat in de voorwaarden dat dit kan gebeuren en dan ben je dus uitgepraat bij het Arke medewerkers. Het is bij ons echter de derde keer dat dit gebeurd en voor ons nu dus reden om hierna geen vakanties meer te boeken bij Arke. Het is wel heel toevallig dat dit iedere keer gebeurt en bij ons volkomen ongeloofwaardig. Wij boeken speciaal bij Arke(fly) omdat we dan comfort of premium comfort (bvk!) kunnen boeken. Als we hadden geweten dat we wederom gedowngrade zouden worden hadden we veel goedkoper een andere reisaanbieder kunnen nemen die voor € 200,- minder dezelfde reis aanbiedt met Transavia. Ik voel me dus ook nog eens ernstig bekocht/bedonderd/een poot uitgedraaid. Arke heeft ons aangeboden 2 dagen eerder te vliegen op een dinsdag maar dat kan niet omdat wij een eigen bedrijf hebben en dat niet zomaar aan kunnen passen. Annuleren kost ons € 264,- ondanks dat we 10 maart hebben geboekt en 18 maart, vandaag, willen annuleren om een goedkopere aanbieder te kiezen. Ook mijn suggestie om een ander aanbod te doen om de klanttevredenheid te ondersteunen werd afgewezen mede als mijn vraag te kunnen spreken met een leidinggevende of het sturen van een email naar hogerhand. Ik kon wel een mail sturen maar dat zou door dezelfde dame kunnen worden behandeld en dat schiet niet op dus…je staat als ontevreden klant dus met je rug tegen de muur en er is geen enkele coulance uiten het aanbieden van een andere datum, waar wel bij werd gezegd dat ook daar de vlucht gewijzigd kan worden.

Desired solution:

Er zijn diverse mogelijkheden:
1. Comfortclass of premiumcomfortclass stoelen
2. Nooduitgang garantie
3. Tegemoetkoming in de kosten die het verschil wegpoetsen met goedkopere aanbieders via Transavia lees Economyclass vluchten.
4. Tegemoetkoming op een volgende reis door bv gratis een upgrade aan te bieden.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Arke to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 29 maart 2013 telefonisch contact gehad met de klant. Met vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of