11 years ago - Beste klant,
Uit je klacht begrijp ik dat je het niet eens bent met de eindnota. Vandaag heb ik geprobeerd telefonisch contact met je te krijgen. Dat is helaas niet gelukt. Daarom reageer ik op deze manier.
Als ik naar je gegevens kijk dan zie ik dat je geen meterstanden door hebt gegeven. Op 20 december 2012 ben je overgestapt naar Oxxio. Zij geven aan ook geen beginstanden te hebben ontvangen. Omdat we geen meterstanden hebben ontvangen, heeft Liander, de netbeheerder, de meterstanden berekend. Beide leveranciers moeten deze meterstanden hanteren.
Het enige wat we op dit moment nog kunnen doen is een aanvraag indienen bij Oxxio om de meterstanden aan te passen. Hiervoor hebben we je huidige meterstanden nodig. Je kunt deze sturen in een e-mail naar onlineservice@energiedirect.nl. Wel wil ik hierbij aangeven dat Oxxio ook akkoord moet gaan met onze aanvraag. Doen ze dat niet dan dien je alsnog het hele bedrag aan ons te betalen.
Zodra we de meterstanden van je hebben ontvangen kunnen we de volgende stappen zetten.
Groetjes,
Ralf