Complaint: Per direct afzeggen

Zeliiha on 19 March 2013 about Hotelbon in category Reizen Algemeen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vorig jaar in 2012 ben ik ook meerdere maal telefonisch gebeld uiteindelijk wilden ze broche sturen voor meer info. Ik dacht ok ik kijk er wel naar. En dan begon alles ik moest een bedrag betalen heb ik niet gedaan omdat ik niet mee eens was en dan mkb incasso is binnen die heb ik met wel pijn veel betaald. Ik heb ze gebeld. Ik moest brief schrijven om op te zeggen. Heb ik keurig netjes gedaan en opgestuurd nu al een jaar voorbei krijg ik weer incasso dat ik weer moet betalen. Nou ik heb geen geld dat ik weg kan gooien ik heb een advocaat ingeschakeld.

Desired solution:

Oplossing ?? Mijn nummer naam alles verwijderen jullie hebben de recht niet om alsnog geld te vragen omdat ik 1 al afgezecht heb 2 nooit gebruik van hem gemaakt.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Hotelbon

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Hotelbon to pickup complaint

All complaints of