Complaint: BlueBlizz; Geen levering van webshop bestelling; geen uitleg => nu failliet

Saskiadrie on 19 March 2013 about Blueblizz in category Internetshops - Sport

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In januari 2013 via webshop van BlueBlizz speedo badpak besteld. Eind februari 2013 maar eens via mail geïnformeerd waar het bestelde bleef. Alleen mailtje terug van BlueBlizz dat ze vanwege organisatorische reden nog niet konden leveren. Zou rond 4 maart 2013 meer horen. Vermoedde toen al dat ze failliet waren. Heb niets meer gehoord, maar zag via internet wel dat BlueBlizz op 12 maart failliet is verklaard!
Kan waarschijnlijk fluiten maar mijn bestelling en/of mijn geld. Kan gebeuren in deze slechte economische tijd; echter wel kwalijk dat BlueBlizz niet hierover gecommuniceerd heeft naar zijn klanten…

Desired solution:

Wil geld terug

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Blueblizz

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Blueblizz to pickup complaint

All complaints of