Complaint: Geen moment zonder internet, ja, ja

user-168098 on 19 March 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

We zijn een maandje geleden verhuisd en we zitten sindsdien al te wachten tot KPN eindelijk tv en internet aansluit. Dit kan nog twee weken duren, hebben ze gezegd.

Ik geef toe: we hadden de verhuizing slechts 2 weken van te voren aangegeven, maar dit is echt be-lache-lijk! We kregen nota bene nog een foldertje van ze in huis: “Geen moment zonder internet tijdens uw verhuizing”.

Desired solution:

Eigenlijk geen. Hoe kun je dit zomaar doen? Maar we mogen wel mooi betalen voor de maanden februari en maart. Geen diensten, wel betalen? Dat kan niet hoor!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte Aheino,

Een verhuizing dient u minimaal drie weken van tevoren door te geven. Wanneer wij op tijd uw aanvraag voor de verhuizing binnen krijgen, kunnen wij er voor zorg dragen dat u ook daadwerkelijk niet zonder signaal komt te zitten.

Het signaal wordt op 28 maart geleverd.

Helaas kan ik het proces niet voor u versnellen.

Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Ivette
KPN Webcare Specialist

All complaints of