My complaint:
Ik heb bij de wehkamp zaterdag 16/3/2013 schoenen besteld. Ik kon hierbij ook aangeven op welke dag en welk tijdstip ik heb pakket graag bezorgd zou willen hebben.
Ik had aangeven dat ik het op dinsdag 19/3/2013 vanaf 18.00 bezorgd zou willen krijgen.
Ik kwam thuis rond 14.00 en ik vond tot mijn grote een briefje met dat de bezorger mij gemist had! Dit terwijl ik aan had gegeven dat ik het in de avond bezorgd wilde hebben.
Gelukkig komt selektvracht overdag vaak twee keer als ze je in de ochtend hebben gemist, maar dit vindt ik echt niet netjes.
Als je aan de wensen niet kan voldoen, zorg dan ook dat de optie er niet is.
Desired solution:
Gelukkig is dit pas de eerste keer is dat dit bij mij gebeurd. Ik zou graag willen, voor mezelf maar ook voor andere klanten, dat het bezorgd wordt op het gekozen tijdstip. Als hier niet aan voldaan kan worden, moet de optie verwijderd worden of in ieder geval de klant geïnformeerd worden.