Complaint: helaasbwe hebben je gemist

user-168252 on 19 March 2013 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Wordt vandaag de bestelling van wehkamp bij me afgeleverd en helaas niet thuis. Geen probleem er zit een kaartje bij dat jezelf de volgende tijdstip kan aangeven. Vol vertrouwen naar de site wat blijkt infocode en postcode niet overeen…

Morgen maar even bellen dan maar want wehkamp kan ook niets doen. ..

Desired solution:

Dat ik in kan loggen en als nog mijn eigen tijdstip kan doorgeven! Voor 's avonds....

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben naast aangeboden excuses, de ontvanger geïnformeerd over hoe wij de klacht verder intern gaan oppakken om herhaling te voorkomen. Tevens hebben we geconstateerd dat het betreffende pakket inmiddels op het adres is afgeleverd.

Selektvracht B.V. Webcare Team

All complaints of