Complaint: niet geleverde bestelling blueblizz

ozzy71 on 19 March 2013 about Blueblizz in category Internetshops - Sport

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

op 06-02-2013 een bestelling gedaan bij blueblizz maar nooit ontvangen,
na div mailtjes kreeg ik eindelijk een e mail terug die luide..Geachte BlueBlizz klant,

Helaas zijn wij in verband met bedrijfsorganisatorische redenen niet in staat uw bestelling
te leveren en / of uw email te beantwoorden.
We hopen u in de loop van volgende week (week 10 / 4 – 10 maart) meer informatie te kunnen geven.
Onze excuses voor het ongemak.
Hoogachtend,
BlueBlizz klantenservice

daar bleef t bij weer 2 mailtjes verstuurd waar mijn bestelling blijft maar geen reactie terug..
geen goederen en geld kwijt??? 🙁

Desired solution:

MIJN GELD TERUG

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Blueblizz

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Blueblizz to pickup complaint

All complaints of