Complaint: Het komt nooit meer goed denk ik!!

user-168456 on 20 March 2013 about Caiway Internet in category Internetproviders

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Dagelijks valt meerdere keren de internet verbinding terug naar een snelheid die ongeveer een kwart is van de waarde waarvoor ik betaal. Na de vele monteurs die de splitters hebben opgepoetst en kabeltjes hebben vervangen werd ik de laatste tijd te woord gestaan door een medewerkster van Custemercare services van Caiway. Op verzoek heb ik een aantal dagen bijgehouden wat de snelheid was, draadloos via de Caiway Eminent Router wel te verstaan. Dat is niet voldoende. Een week de computer aansluiten op de directe ingang van het signaal, dan kunnen ze het wel zien. Inmiddels betaal ik al ander half jaar voor een traag internet de prijs van de hoge snelheid. Een weekje niets doen behalve speedtest uitvoeren en dus ook geen tv kijken moet kunne volgens Caiway.

Desired solution:

Terugbetalen van abonnementsgeld van het afgelopen ander half jaar en iemand sturen die de zaak komt oplossen. Dit is dus geen splitterpoetser.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Caiway Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Caiway Internet

Message from Caiway Internet

11 years ago - We hebben klant vandaag per e-mail geinformeerd. Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Caiway Internet

Caiway Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

UIt onze interne communcatie blijkt dat de klacht van de klant en de storing is verholpen.

Derhalve sluiten wij deze klacht.

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team

All complaints of