My complaint:
We hebben halverwege november 2012 een hoekbank besteld bij woonsquare in oosterhout. Onze dochter ging in januari 2013 het huis uit en omdat ze studeerd heeft ze niet veel geld, daarom mocht ze ons oude bankstel hebben. In de winkel hebben we nadrukkelijk gevraagd of we in de 2e week van januari de nieuwe hoekbank konden krijgen. Er is ter plekke gebeld naar inkoop en werd ons beloofd dat de hoekbank dan geleverd zou worden. Op de bon werd toch week 5 als leverdatum gezet buiten onze afspraak om.
In week 2 geen bank, week 3 toch maar even gebeld ( ons bankstel was dus met onze dochter mee dus we zaten op tuinstoelen want we zouden binnen een paar dagen de hoekbank wel krijgen), volgende week komt de bank binnen beloofde ze!!!
Week 3, geen bank..
Week 4, geen bank..
Elke week gebeld en elke keer zou de bank de volgende week komen….
Tot 2 weken geleden, toen wij weer belde vertelde ze dat de bank 4 weken vertraging heeft ( fijn dat ze dat de klant even laten weten :-S)
Dus we zitten nog op tuinstoelen!!!!!!
En als je dan vraagt hoe dit gecompenseerd kan worden vertellen ze doodleuk dat als we ons best doen er misschien wel €50 af kan :-S………
En dan moet je nagaan dat dit al ons 4e bankstel is dat we daar besteld hebben. Ik kan me daarom ook niet voorstellen dat klanten belangrijk zijn voor dit bedrijf, ik kan dan ook iedereen af raden hier iets te kopen!!!!!!!!!!!!!!!
Desired solution:
Ten eerste dat ze er alles aan doen om onze hoekbank zo snel mogelijk te leveren!! Ten tweede excuses en een redelijke compensatie voor dit lange wachten en de vele vervelende telefoontjes met de klantencervice.