Complaint: slechte klantenservice

user-158442 on 22 March 2013 about Groupdeal.nl in category Coupon Sites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Twee maanden geleden had ik een handstoomreiniger besteld die binnen 6 werkdagen geleverd moest worden. Het product werd niet geleverd dus toen had ik contact genomen met groupdeal. Ik had aangegeven dat wanneer het product niet voor 1 maart binnen is, ik de deal wilde annuleren. Vervolgens lieten ze weten dat het product op 1 maart wordt verstuurd.
Hierdoor zijn een paar klachten voortgekomen:
– Ik had duidelijk aangegeven wat ik wilde, maar groupdeal gaf geen aandacht aan wat klanten zeggen. Hierdoor zijn er onnodige verzendkosten opgelopen die ik onterecht heb betaald.
– Ik heb dan geëist dat groupdeal die verzendkosten betaalt maar ze gaven geen antwoord.

Echt lekkere service groupdeal.

Desired solution:

Ik eis dat groupdeal de verzendkosten betaalt omdat groupdeal zich niet aan de afspraken heeft gehouden het product op tijd te leveren en omdat de bestelling niet volgens de wensen van de klant wordt uitgevoerd terwijl het duidelijk aangegeven is wanneer het product te laat geleverd wordt, ik het product wil annuleren.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Groupdeal.nl about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Groupdeal.nl to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Groupdeal.nl

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Groupdeal.nl

Groupdeal.nl

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste heer / mevrouw,

Graag komen wij met u in contact via klacht@groupdeal.nl

Vriendelijke groet,

Het GroupDeal Team
www.groupdeal.nl

All complaints of