Complaint: WOEKER ANNULERINGSKOSTEN

user-169002 on 23 March 2013 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Onvoorzien moeten wij onze reis naar Bonaire annuleren, vanwege examendata van onze zoon. Ik bied aan de daadwerkelijk gemaakte kosten te betalen en Arke presenteert een bedrag van maar liefst €. 750-. aan annuleringskosten gebaseerd op 15% van de boekingssom, naar me achteraf blijkt Met standaard riedels word je het bos in geschopt. Dat alles in de wetenschap dat zowel de vliegreis en de locatie binnen know time weer door anderen worden ingevuld. Een complete graaicultuur en op geen enkele manier klantgericht!. Op argumenten gaat men simpelweg niet in, als een robot verwijst men naar de voorwaarden. Kan Arke aan je verdienen, dan kan werkelijk alles. Kom je onvoorzien in de problemen is daar geen enkel oog voor en zal en moet men extreem aan je verdienen, zonder !! dat men enige prestatie hoeft te leveren. Geldgraaiers zijn het!

Desired solution:

Betaling van de werkelijk ! gemaakte kosten

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Arke about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Arke to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 24 juni 2013 een schriftelijke reactie naar de klant gestuurd. Met vriendelijke groet, Webcareteam Arke

All complaints of