Complaint: valutering

user-168422 on 25 March 2013 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

beste marnix,dit antwoord heb ik al zo vaak gehad van de SNs en ga ik niet mee akkoord. HOE kan het dan zijn als je precies hetzelfde bedrag om precies dezelfde tijd van overmaakt en op de ene bank is het binnen een uur overgeschreven en bij de SNS pas eind van de werkdag?? dat klopt dus niet!
dus ik ga niet akkoord met Uw antwoord

Desired solution:

onderzoek naar Valutering door een bedrijf buiten de SNS om

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to SNS Bank about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

SNS Bank

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Eenzelfde klacht is reeds in behandeling van dezelfde klant onder de naam: facturering. Deze klacht zullen we daarom op opgelost zetten, om vervuiling en dubbele klachten op de pagina te voorkomen.

All complaints of