Complaint: facturering

user-168422 on 25 March 2013 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

en beste SNS,
U geeft aan dat een overboeking gedaan op een werkdag voor 16.30u er dezelfde werkdag nog op staat. HOE verklaard U dan dat een bedrag dat vrijdag´s om 13u overgemaakt is er s´maandags om 11u nog niet op staat? is vrijdag´s opeens geen werkdag meer? ik verwacht dan als klant dat het ténminste s´maandags dan om 9u op staat! Maar goed,ik hoop dat U er iets mee doet. Ik stap i.i.g over op een andere bank. m.vr.gr

Desired solution:

onderzoek facturering

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to SNS Bank about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from SNS Bank

11 years ago - Beste Armymuppet, We kunnen ons voorstellen dat het vervelend is dat het bedrag nog niet is bijgeschreven. Graag verduidelijken wij het overboekingsproces. Op het moment dat je een overboeking naar een externe bank op een werkdag voor 15:30 uur verzendt, verzenden wij deze overboeking inderdaad dezelfde werkdag nog. Wanneer het bedrag dan wordt bijgeschreven, is afhankelijk de betalingsverwerker Equens en de ontvangende bank. Het kan dus zo zijn dat het bedrag pas de eerstvolgende werkdag bijgeschreven wordt op de ontvangende rekening. Helaas hebben wij hier geen invloed op. Voor alle info over de verwerkingstijd van een overboeking zie https://www.snsbank.nl/particulier/betalen/klantenservice/geld-opnemen-overmaken-en-betalen/de-verwerkingsduur-doorlooptijd-en-kosten-van-overboekingen.html. Met vriendelijke groet, Tibor SNS Bank Webcare

All complaints of