Complaint: Ov-kaart ingenomen

user-169717 on 26 March 2013 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vanmorgen zou ik samen met mijn moeder haar ov kaart opladen op het station in Harlingen.
Alles was goed gegaan, we hadden het gepint, wilt u een bon? Ja. alles kwam eruit behalve ons ov kaart.
Vervolgens kwam er nog een bon uit met de tekst: Uw ov kaart is ingenomen.
Wij liepen naar de s.o.s. paal toe, daar werd gezegd dat we ons ov-kaart volgende week pas weer in Leeuwarden konden ophalen.
Tot die tijd moet ik elke dag zonder ov naar harlingen toe, 4 euro heen en 4 euro terug terwijl dit veel minder zou kunnen zijn als ik gewoon mijn ov kaart nog had.
En dan moeten we ook nog die reis naar Leeuwarden zelf betalen.

Er is bij de treinen ook heel vaak storing en bij het inchecken gaat er ook elke dag wel wat fout.
Of het apparaat doet het niet of hij zegt dat ie de kaart bijvoorbeeld niet kan lezen.

Desired solution:

Een vergoeding bijvoorbeeld?

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Arriva

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Arriva to pickup complaint

All complaints of