Complaint: Station Leeuwarden

user-169807 on 26 March 2013 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

mijn dochter komt vanmiddag uit school en wil graag de trein nemen naar Franeker ,er word bij de het inchecken niks gezegd dus kaart deed het niet ,ze ging naar het loket van arriva daar is de kaart uitgelezen en toen kon ze weer gaan
Maar hoe moest ze naar huis opladen kon ook niet ,dus zij netjes gevraagd aan een medewerker van arriva mijn ov kaart doet niks maar zou wel graag naar huis willen,zegt de medewerker als je kaart het niet doet moet je in leeuwarden blijven!!!….mensen mensen waar zijn we mee bezig .
toen heeft ze mij (moeder) opgebeld dus ik haar ophalen uit leeuwarden oppas regelen voor andere kinderen (het heeft me weer genoeg gekost)
eenmaal thuisgekomen gebeld eerst met ov-chipkaart,toen met connexion,toen met Arriva al met al weer een uur verder en een dik uur die betaalnummers zitten bellen en iedere keer weer hetzelfde bandje ervoor …
uiteindelijk heeft arriva gezegd kaart laten uitlezen (kan in Leeuwarden ) ik zei toen 2x dat is al gebeurd meneer zegt ie ja dan kan ik u niet verder helpen!!

en toen…………ze moet morgen wel naar school

Desired solution:

met elke oplossing
ik kan het niet bekostigen

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Arriva

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Arriva to pickup complaint

All complaints of