Complaint: afschriften Sns bank

user-170390 on 29 March 2013 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

wij krijgen al vanaf 31 januari 2013 geen bank afschriften meer van Sns bank ik heb gebeld met de Sns en ze hebben kopie’s gemaakt op 20 maart maar we hebben nog steeds geen afschriften

Desired solution:

dat ik mijn afschriften krijg

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to SNS Bank about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from SNS Bank

11 years ago - Beste Kazan111, We begrijpen dat het vervelend is dat je je afschriften nog niet hebt ontvangen. We zien dat je vandaag ook telefonisch contact hebt gehad met een van onze collega's. In dit gesprek is uitgelegd dat de afschriften vandaag bezorgd worden. Mocht dit nou niet het geval zijn, laat het ons dan weten. Je mag ook e-mailen naar webcare@sns.nl. Fijne paasdagen. Met vriendelijke groet, Marnix SNS Bank Webcare

All complaints of