Complaint: Te lage internetsnelhied

user-170427 on 29 March 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een standaard internet abbonement van KPN, waarmee ik een snelheid van 8MB zou kunnen halen, dat dit niet altijd kan begrijp ik doordat de afstand van de centrale niet altijd even optimaal is. Maar een downloadsnelheid van 1,77Mbps en een uploadsnelheid van 0,29Mbps is wel uitermate traag, graag wil ik hier uw aandacht voor en wat wilt u hier aan doen?

Ik zit zelf bij de centrale in Lichtenvoorde (lt) die ruim op 6km afstand ligt! Mijn buren wonen 100m verderop en zitten aangesloten bij de centrale in Zieuwent wat op 1,8km afstand ligt. Zou ik ook bij deze centrale aangesloten kunnen worden?! Of heeft u een betere/passende oplossing?

Desired solution:

Aansluiting op andere centrale en/of korting op een dienst van KPN of geldteruggaaf

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that KPN Internet posted

KPN Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste rkampshof,

Helaas is het niet mogelijk om de u aan te sluiten op een andere centrale.
De infrastructuur is zo geregeld dat het niet gemakkelijk is om deze kabels om te zetten.
Dit zou betekenen dat in een cirkel van 6km/ rondom uw huis gegraven zal worden.
Uiteraard is dit niet mogelijk.

Het lijkt er op dat u zover van de centrale woont dat wij geen hogere snelheid kunnen leveren dan u nu krijgt.
Mogelijk kunt de pc bekabeld aansluiten, en de Experiabox zo dichtbij mogelijk bij het ISRA-punt te installeren.

Ik vertrouw erop u met deze informatie van dienst te zijn.

Met vriendelijke groet,

Ivette
KPN Webcare Specialist

All complaints of