Complaint: Overstappen naar een ander komt je ZEER DUUR te staan!

Heelboos123 on 30 March 2013 about NLE in category Energieleveranciers

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik kreeg steeds vaker hoge nabetalingen van de Nederlandse Energie Maatschappij, toen besloten over te stappen naar ENergiedirect.
Nou, dat heb ik geweten, ik heb een rekening van 500 euro van de NEM gekregen voor contractbreuk, opzegvergoeding voor electra en gas, transportkosten etc.

Ook ben ik twee jaar geleden bij ze binnen gelokt met de Sinterklaas actie, €250 euro terug op je jaarrekening, al heel vaak gebeld maar nog steeds nooit iets van gezien.

Dus kijk uit met dit malafide bedrijf, ze naaien je waar je bij staat, niet te geloven!!

Desired solution:

Geld terug, en wel alles!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to NLE about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to NLE to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by NLE

Message from NLE

11 years ago - Geachte heer/mevrouw, Onlangs heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten. Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en er zal spoedig telefonisch contact met u worden opgenomen. Met vriendelijke groet, Team Klachtafhandeling De Nederlandse Energie Maatschappij

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by NLE

NLE

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 15 april telefonisch contact gehad met de klant en alle klachten besproken. Het is nu duidelijk voor de klant. Oplossing is n.v.t.

All complaints of