My complaint:
Mijn klacht is dat tijdens de geboekte midweek diverse
storingen zijn geweest, dat er materialen niet aanwezig waren of niet werden bezorgd.
-Het 5e betaalde lakenpakket werd pas op woensdag bezorgd, ook na wat telefoontjes naar de info-desk.
-Buitenlamp was kapot.
-Keukenmateriaal was niet volledig.(b.v snijplank en opscheplepels).
-Vaatwasser was kapot. 2 Dagen zelf moeten afwassen.
-1 Gaspit deed het niet, zodat het koken met 3 gaspitten moeilijk ging.
-Verwarming uitgevallen, vanwege te weinig water in de ketel.
De monteur (die zijn werk GEWELDIG heeft verricht) staat los van deze klacht. Hij heeft door zijn humoristische benadering onze boosheid weten te temperen.
Deze mankementen zijn teveel voor een verblijf van 4 dagen.
Het park zelf is het bezoeken waard.
Leuk park.
Desired solution:
Mocht u het bovenstaande lezen, hoop ik dat u het met mij eens bent dat dit het verblijf minder prettig heeft gemaakt.
Het dagelijks bezig zijn met oplossingen zoeken voor zaken die niet naar behoren funktioneren hoort niet bij een midweek ontspannen.
Ik vind dat hier wel wat tegenover mag staan. Een financiële compensatie vind ik minder belangrijk dan een tegemoetkoming
in door het park aangeboden andere midweek.