Complaint: Geen loon ontvangen!

user-171363 on 03 April 2013 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Op 28 maart 2013 heeft de werkgever van mijn man de lonen overgemaakt. Tot op de dag van vandaag hebben alleen collega’s die klant zijn van de snsbank geen loon ontvangen. Sns zegt dat het ergens op een tussenrekening hangt…en dat dit komt door tussenkomst van goede vrijdag en Pasen, echter we wachten nu een week op loon, waar velen sterk afhankelijk van zijn! Werkgever en klanten hebben contact opgenomen met Sns, echter wordt, of de schuld bij werkgever neergelegd, dan wel gezegd dat het vandaag wel gestort wordt en dus nog even geduld te hebben….er is tot op heden niks bijgeschreven, erg vervelend!

Desired solution:

Dat er uitgezocht wordt, hoe dit in de toekomst voorkomen kan worden. En dat er uitleg gegeven wordt door de Sns bank, waar het geld op dit moment verblijft!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to SNS Bank about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from SNS Bank

11 years ago - Beste Corjars, We begrijpen dat het vervelend is dat jullie lonen nog niet binnen zijn. We hebben een storing en zijn druk aan het uitzoeken hoe het kan dat de transacties nog niet verwerkt zijn. We vragen nogmaals geduld en zijn druk bezig om de storing te verhelpen. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Tineke SNS Bank Webacre

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that SNS Bank posted

SNS Bank

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Beste Corjars,

Alle betalingen zijn inmiddels gecorrigeerd. Nogmaals excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Marnix
SNS Bank Webcare

All complaints of